Dries Bultynck
Warm aanbevolen. Héél gezellig en warme ontvangst. Tine kan over heel veel mee praten. Veel ervaring - zeer toegankelijk. Was echt gezellig - we hebben misschien wat te weinig gewerkt :D haha
Hoe is het om ergens een dag te gaan werken bij iemand die je nog niet kent? Lees mee.